Knížka mě zaujala nejen svým názvem (jsem veterinářka, takže trochu deformace z povolání :D), ale hlavně svým pestrým obalem. Moc jsem se na ni těšila a nezklamala nás. Schválně píšu "nás", protože oproti mému předpokladu zaujal příběh i mou čtyřletou dceru. No, přiznám se na rovinu, že když večer usnula, nevydržela jsem a příběh jsem dočetla až do konce sama :). Ilustrace jsou parádní. Tolik emocí, které jejich autorka dokáže vyjádřit pomocí jednoho králičího čenichu, je pro mě jako "hobbykreslířku" až neuvěřitelné. Téma knížky je nadčasové, a tudíž stále potřebné. Jsem z Králičích bobků upřímně nadšená a doporučuji je všem."
Zuzana Červená

Králíci se tváří bezstarostně barevně, ale jsou zároveň i příběhem pochopení rozbolavělé dětské dušičky, která tápe a nevyzná se v nepřívětivém světě méně vnímavých a někdy až krutých spolužáků. Kdo zažil, rozbrečí se, kdo nezažil, bude se dost divit, co se v malých dětských hlavinkách může odehrávat za děsivé konstrukce složené z poznámek okolí a z bojácného pozorování světa. Není nad to, když člověku někdo doopravdy věří víc než člověk sám sobě...Třeba mluvící králík :-). Dodá to hodně klidu a odvahy k životu. Bylo by krásné se takovou velkou pravdu dozvědět v životě co nejdřív...Právě přečtením knížky Kláry Mayerové Kdy má králík bobky se může dobrodružství objevování krásně začít.
Zuzka Teuberová

Přečetla jsem nyní krásnou knihu. Je to z 1/3 komiks a příběh o tom, jak se dítě vyrovnává se šikanou, co prožívá ve škole. Maluje si králíky a dává jim různé role a příběhy, jak se se vším vyrovnat. Doporučuji nejen pro školní děti, ale i pro dospělé. Já knihu přečetla jak nic, je to takové povzbuzení, že v tom není člověk sám a že se to dá řešit.
Petra Košická

Skvělá knížka! Nádherné barvy ilustrací. Líbí se mi nápad kombinace normálně psaného příběhu a komiksu. Dětem, které se setkaly se šikanou v jakékoli formě, bych jí doporučila.

Blanka Soukupová

Hezký den,včera jsem dočetla knihu "Kdy má králík bobky?" a musím konstatovat, že chvílemi jsem ani nedýchala napětím a určitě jsem měla v krku podobný "knedlík", jaký měla hlavní hrdinka ve chvílích největšího náporu šikany ze strany spolužaček a spolužáků. Nakonec mě potěšilo, že se vše v dobré obrátilo a Katka se zvládla postavit spolužačkám na odpor. Taky oceňuju, jak tam byly dobře popsané pocity oběti šikany.

S pozdravem Radka Albrechtová

Příběh v této knize mě, matku 13leté holky, vehnal slzy do očí. Vybavila jsem si nejen své dětství, ale někdy i nedostatek času na svoji dceru, nebo možná neporozumění... nevím. Každopádně jsem ráda za vtipnou formu, kterou kniha nabízí, protože jsem se i od srdce zasmála. Manžel si knihou listoval také, prvně ho zaujal komiks, ale po chvíli přečetl celou a asi měsíc nebyl doma den, kdy by knihu někdo z nás tří nedržel doma v ruce. Před autorkou smekám. A děkuji, snad se to k ní dostane, nevím, kam jinam napsat.

Alena Mufková

Super kniha!!!! Všem na základce doporučuji, dětem i učitelům a vlastně i rodičům... i oni můžou mít něco za sebou.... pecka!
Alena V.
Koupila jsem dceři poté, co byla na besedě s autorkou v knihovně... a moc šancí jsem knize nedávala, vždycky se dcera pro něco nadchne a pak ani nedočte. Tuto knihu četla všude, cely týden mi vyprávěla, četla úryvky, společně jsme se smály vtipným hláškám. Dokonce přišla debata i na to, jak to má se spolužáky ve škole, o čemž nikdy sama předtím nezačala. Já jsem si "králíky" přečetla také, zajímalo mě, jak je příběh vystaven. A opravdu doporučuji jako povinnou literaturu všem rodičům i dětem nad 9 let...
Misa
Knížku jsem nemohla odložit, nutně jsem potřebovala hned vědět, jak to dopadne. Králíci mě okouzlili, ale nejvíc mě oslovil styl, jakým se Katka vyrovnávala se šikanou ve škole. Tuhle knížku doporučuju všem, kdo se s šikanou ve škole setkávají a setkali a hlavně potýkají v roli její oběti. Jsou v ní krásně popsané pocity dítěte, jak situaci vnímá a proč nevolá o pomoc. Věřím, že tahle knížka pomůže dětem, budou mít pocit, že v tom nejsou samy a věřím, že jim Katka dodá odvahu postavit se za sebe. Příběh je psaný s takovou lehkostí, s humorem a podle skutečných událostí. O to silnější je. Knížku vřele doporučuju, moje děti chtějí číst, hlavně komiksovou část, pořád dokola.
Bára