Knížka mě zaujala nejen svým názvem (jsem veterinářka, takže trochu deformace z povolání :D), ale hlavně svým pestrým obalem. Moc jsem se na ni těšila a nezklamala nás. Schválně píšu "nás", protože oproti mému předpokladu zaujal příběh i mou čtyřletou dceru. No, přiznám se na rovinu, že když večer usnula, nevydržela jsem a příběh jsem dočetla až do konce sama :). Ilustrace jsou parádní. Tolik emocí, které jejich autorka dokáže vyjádřit pomocí jednoho králičího čenichu, je pro mě jako "hobbykreslířku" až neuvěřitelné. Téma knížky je nadčasové, a tudíž stále potřebné. Jsem z Králičích bobků upřímně nadšená a doporučuji je všem."
Zuzana Červená

Králíci se tváří bezstarostně barevně, ale jsou zároveň i příběhem pochopení rozbolavělé dětské dušičky, která tápe a nevyzná se v nepřívětivém světě méně vnímavých a někdy až krutých spolužáků. Kdo zažil, rozbrečí se, kdo nezažil, bude se dost divit, co se v malých dětských hlavinkách může odehrávat za děsivé konstrukce složené z poznámek okolí a z bojácného pozorování světa. Není nad to, když člověku někdo doopravdy věří víc než člověk sám sobě...Třeba mluvící králík :-). Dodá to hodně klidu a odvahy k životu. Bylo by krásné se takovou velkou pravdu dozvědět v životě co nejdřív...Právě přečtením knížky Kláry Mayerové Kdy má králík bobky se může dobrodružství objevování krásně začít.
Zuzka Teuberová

Přečetla jsem nyní krásnou knihu. Je to z 1/3 komiks a příběh o tom, jak se dítě vyrovnává se šikanou, co prožívá ve škole. Maluje si králíky a dává jim různé role a příběhy, jak se se vším vyrovnat. Doporučuji nejen pro školní děti, ale i pro dospělé. Já knihu přečetla jak nic, je to takové povzbuzení, že v tom není člověk sám a že se to dá řešit.
Petra Košická

Skvělá knížka! Nádherné barvy ilustrací. Líbí se mi nápad kombinace normálně psaného příběhu a komiksu. Dětem, které se setkaly se šikanou v jakékoli formě, bych jí doporučila.

Blanka Soukupová

Hezký den,včera jsem dočetla knihu "Kdy má králík bobky?" a musím konstatovat, že chvílemi jsem ani nedýchala napětím a určitě jsem měla v krku podobný "knedlík", jaký měla hlavní hrdinka ve chvílích největšího náporu šikany ze strany spolužaček a spolužáků. Nakonec mě potěšilo, že se vše v dobré obrátilo a Katka se zvládla postavit spolužačkám na odpor. Taky oceňuju, jak tam byly dobře popsané pocity oběti šikany.

S pozdravem Radka Albrechtová