Kouzelný elixír je knížka napěchovaná dobrodružstvím od začátku do konce. Je napsaná velice čtivě a syn mi doslova vysel na rtech a s napětím očekával, co se bude dít v příběhu dál. Podle mě tahle knížka není jen pro děti - nám dospělákům připomíná, že i my jsme byli dětmi a vede nás do světa dětské fantazie, která má obrovskou, řekla bych až léčivou moc. Syn okamžitě po přečtení prohlásil, že ta knížka je fakt skvělá a že si ji musíme přečíst určitě ještě několikrát. Doufám, že autorka má v plánu napsat i druhý díl.

Monika Riljaková

Jsme moc rádi, že jsme si mohli přečíst tento milý příběh, který nás zavedl do dětského kouzelného světa, ukázal nám dětské prožívání, myšlenky a pocity a také to, jak jsme my dospělí často uspěchaní a jak je krásné umět být svým dětem blíž!

Lucie Švehlová

Vaše knížka je moc moc krásna a možná víc poučení je v ní pro rodiče. Nejsem žádný velký čtenář, volný čas jsem trávila spíše venku s kamarády a v přírodě. Knížku jsem přečetla za jeden večer. Možná si každé ráno já sama naordinuji kapku toho kouzelného elixíru. A možná nejen ráno, ale pro chvíle, kdy dochází "kouzlo" a jsem unavená. Přece když člověk nemůže, má ještě 60% sil, aspoň nám to vždy tvrdili při běhu delších tratí v hodinách tělocviku. Elixír mi pak připomene, co je pro mě opravdu důležité.

Monika Vilimová

Na čtení knížky Kouzelný elixír se syn těšil každý večer, dokonce mi i sám ochotně předčítal (to je co říct). Když jsme došli na konec, dožadoval se, že se na tu dobrodružnou cestu vydáme znovu. Byli jsme nadšení i ze Sárinky obrázků a moc se těšíme na další poklady z vaší dílny. Knížka je kouzelná jako modrý elixír, prohlubuje větší pochopení mezi rodiči a dětmi a vede všechny blíž k sobě.

Hana G.